top of page
top
IMG_4905.JPG

 

Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΪΖΗ είναι χορογράφος και εκπαιδεύτρια κίνησης. Η έρευνά της κινείται σε τρεις περιοχές: τις μεθοδολογίες και το τεχνικό υπόβαθρο των πρακτικών αυτοσχεδιασμού στον χορό, την ψυχοφυσική εκπαίδευση της/του ηθοποιού, καθώς και μια ενδιάμεση περιοχή όπου αναπνοή, φωνή, προφορικότητα και ιδιοσυγκρασιακή κίνηση αναπτύσσονται σε αναλογία η μία της άλλης. Ως χορογράφος, το ενδιαφέρον της εστιάζεται στο σχεσιακό και το εννοιολογικό. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα, όπου διδάσκει, γράφει, χορογραφεί, και διευθύνει τα COCHLEA studia. Έχει μια εκτενή εμπειρία στις μεθόδους αυτοφροντίδας & οργανικής εκπαίδευσης στις παραστατικές τέχνες, με κέντρο των πρακτικών της τις πρόσφατες συλλογικές προσπάθειες για την αποαποικιοποίηση του αγγίγματος στις hands-on τεχνικές καθώς και για την αποκατάσταση της συναίνεσης & της συμπερίληψης στους χώρους εργασίας και εκπαιδευσής τους. Είναι δασκάλα της τεχνικής Alexander (LCATT/STAT, Λονδίνο 2014-2017), τον Ιούλιο ολοκληρώνει την πιστοποίησή της ως δασκάλα της τεχνικής της Joan Skinner, Skinner Releasing Technique (SRN/SRI, Γλασκόβη 2023-2024), ενώ είναι η πρώτη ελληνίδα επαγγελματίας του χώρου που εξιδεικεύεται ως χορογράφος οικειότητας (IDCprofessionals, CFA/Level3). Η Γεωργία είναι ARTWORKS/SNF fellow 2021 στο πεδίο της χορογραφίας. To 2024 ήταν επίσης υποψήφια για το βραβείο αποφοίτων του Βρετανικού Συμβουλίου UK Alumni Award 2024 στον τομέα των Τεχνών. 

ΩΣ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ εργάζεται με την COCHLEA res (MUTE/2022, Προφορικοί Χοροί/2021, Things my Hands Sea/2020) στα πλαίσια της εταιρείας ΚΟΧΛΙΑΣ, με την οποία διοργανώνει επίσης το μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα ΣΥΝΑΣΚί, ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για την κίνηση, το σώμα, και τις σύγχρονες πρακτικές χορού με τη συμμετοχή είκοσι δασκάλων/καλλιτέχνιδων χορού, για τη διεύρυνση της χορευτικής πρακτικής και την ανάπτυξη μιας σύγχρονης χορευτικής εκπαίδευσης. Η εταιρεία ΚΟΧΛΙΑΣ επιχορηγείθηκε από το ΥΠΠΟΑ το 2020 & το 2021 για τη δημιουργία νέων παραγωγών και για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, και το 2024 από το Ίδρυμα Ι.Φ. Κωστόπουλου για την υλοποίηση του ΣΥΝΑΣΚί d\intensifying.  

ΔΙΔΑΣΚΕΙ τη μέθοδο Alexander, τεχνικές releasingανατομία, και kinaesthetic voicework από το 2017 στην επαγγελματική εκπαίδευση της/του/του performer, (Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Σχολή Θεάτρου «δήλος», Δραματική Σχολή Μοντέρνοι Καιροί) και σε σεμιναριακή βάση συνεργάζεται με επαγγελματικές σχολές, ωδεία, στούντιο και φεστιβάλ στην Ελλάδα, το Λονδίνο και το Βερολίνο (Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος, Φεστιβάλ Χορού Akropoditi, Μουσικό Χωριό, Chisenhale Dance Space, Tanzfabrik Berlin, DOCK11, Ωδείο Φίλιππος Νάκας, Επαγγελματική Σχολή Μάρως Μαρμαρινού, PhonoQuest, Ένωση Χοροθεραπτευτών Ελλάδος, κ.ά,).

 

Έχει επίσης παρουσιάσει τις χορογραφικές της πρακτικές και την τεχνική Alexander ως προσκεκλημένη άλλων μαθημάτων, στο τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ (Υποκριτική, Μιχαήλ Μαρμαρινός), στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Μέθοδοι Εκπαίδευσης του Σώματος, Ιωάννα Τζαρτζάνη) και στο τμήμα Παραστατικών & Ψηφιακών Τεχνών (Πολυμέσα & Σκηνοθεσία: Θεωρία & Εφαρμογές, Άννα Τζάκου) του ΠαΠελ, και στα προγράμματα χορού του Πανεπιστημίου Τεχνών της Στοκχόλμης (Stockholm University of the Arts, διημερίδα μεταπτυχιακών φοιτητών).

 

Σημείωμα της Γεωργίας για τις πρακτικές που ακολούθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τη μετατόπιση της διδασκαλίας σε ψηφιακό περιβάλλον έχει επίσης δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό Theatre, Dance and Performance Training. Η Γεωργία είναι επισκέπτρια καθηγήτρια στο πρόγραμμα εκπαίδευσης & πιστοποίησης δασκάλων της τεχνικής Alexander του κέντρου Alexander Technique Greece που διευθύνει ο Χρήστος Νούλης στη Θεσσαλονίκη, ενώ πέρσι έδωσε το σεμινάριο βιωματικής ανατομίας στα πλαίσια της τρέχουσας εκπαίδευσης & ποιστοποίησης χοροθεραπευτριών της Ένωσης Χοροθεραπευτών Ελλάδος

ΣΠΟΥΔΑΣΕ χορογραφία & τεχνικές στο Λονδίνο (2014-2018, Independent Dance & Trinity Laban MA Creative Practice Dance Professional Pathway/Υποτροφία Gill Clarke/βραβείο TLDA, London Centre for Alexander Technique & Training τριετής εκπαίδευση δασκάλων/πιστοποίηση STAT, College of Cranial-Sacral Therapy/Anatomy & Physiology foundation course), τη Βιέννη (ImpulsTanz/ATLAS 2022), το Άμστερνταμ (SNDO intensive course 2008), και τη Νέα Υόρκη (Movement Research studio/MELT 2007), με τις/τους Rosemary Butcher, Rosemary Lee, Deborah Hay, Mathilde Monnier, Jennifer Lacey (χορογραφία), Guy Cools (δραματουργία), Liza Nelson, Simone Forti, Daniel Lepkoff, Benoît Lachambre, Julyen Hamilton, Douglass Dunn, Frans Poelstra (αυτοσχεδιασμό), Νίκος Μαστροκωστόπους (ατομικά μαθήματα τεχνικής Alexander, Aθήνα 2012-2013), Miranda Tufnell, Glenna Batson, Eva Karczag, Alex Howard, Judith Kleinman, Lucia Walker (τεχνική Αlexander, ιδεοκίνηση, CST), Caryn McHose (Rolf Movement), Barbara Mahler (Klein technique), Vicky Shick, Julie Mayo (Releasing technique), DD Dorville, Lily Kiara, Bettina Neuhaus, Gaby Agis, MC McKenna, Florence Peak, Alex Crowe, Lizzy LeQuesne, Sally E Dean, Ruth Gibson (Skinner Releasing technique), Kerstin Kussmaul (Myoreflex Therapy), KJ Holmes, Katy Dymoke, Charlotte Darbyshire (Body-Mind Centring), μελέτησε τις πρακτικές για την αναπνοή, τη φωνή & την προφορικότητα των Angelique Willkie (Movement & Voice), Catherine Fitzmaurice, Ryan O'Shea (Fitzmaurice Voicework), Total Vocal Freedom, Ted Dymon (τεχνική Alexander), Tom Myers (Anatomy Trains), Patrick McKeown (Buteyko Method), Bonnie Bainbridge Cohen (Body-Mind Centring), Kristin L. Sanders (Kinesiology Taping for Respiratory, Oral Motor, & Speech), και Ακύλλα Καραζήση (αφήγηση, κυριολεξία, προφορικότητα), καθώς και στο πρόγραμμα συμπληρωματικής εκπαίδευσης πτυχιούχων «Η Φωνή στο Τραγούδι - Διερεύνηση, Συνειδητοποίηση και Άσκηση του Μηχανισμού της Φωνής» του ΕΚΠΑ. Σπούδασε κοινωνικές & ανθρωπιστικές επιστήμες στην Ελλάδα (ΕΜΠ Σχολή Αρχιτεκτόνων/ ΜΑ θεωρίας του χώρου Σχεδιασμός-Χώρος-Πολιτισμός με τον Σταύρο Σταυρίδη, τον Γιώργο Μαρνελάκη, και τον Αριστείδη Μπαλτά, ΠαΠελ/ Τμ. Θεατρικών Σπουδών με τη Μαρία Τσουβαλά, τη Βασιλική Μπαρμπούση και τον Μιχαήλ Μαρμαρινό). 

Είναι μέλος του Σωματείου Εργαζομένων στον Χώρο του Χορού, και μητέρα. 

bottom of page